|
|
|
ADMITERE 2025-2026 |
|
|
|
ADMITERE ALTE JUDETE
|
|
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ADMITERE 2025-2026 ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
Data:
Titlu:
Data: Titlu:
|
|
|
|
|
|
|
ÎNVĂŢĂMÂNT PROFESIONAL ȘI DUAL
|
|
|
|
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ADMITERE 2025-2026 ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
Data: 09.12.2024
Titlu: Calendarul admiterii în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 4, conform Cadrului național al calificărilor, pentru anul școlar 2025-2026 - Anexa 3
Data: 09.12.2024
Titlu: Calendarul admiterii în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 3, conform Cadrului național al calificărilor, pentru anul școlar 2025-2026 - Anexa 2
Data: 09.12.2024
Titlu: Calendarul admiterii în învățământul profesional, pentru anul școlar 2025-2026 - Anexa 1
Data: 09.12.2024
Titlu: ORDIN privind organizarea, desfășurarea și calendarul admiterii în învățământul profesional și în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 3 și 4, conform Cadrului național al calificărilor, pentru anul școlar 2025-2026
Data: 09.12.2024
Titlu: ORDIN nr. 5733 din 29 septembrie 2022 pentru aprobarea Metodologiei de acces și de organizare și desfășurare a admiterii în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 4, conform Cadrului național al calificărilor
Data: 09.12.2024
Titlu: ORDIN pentru modificarea Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a admiterii în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 3, conform Cadrului național al calificărilor, aprobată prin Ordinul ministrului educației naționale nr. 3.556/2017
Data: 09.12.2024
Titlu: Metodologia cadru de organizare și desfîțurarea a admiterii în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 3
Data: 09.12.2024
Titlu: ORDIN pentru modificarea Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a admiterii în învățământul profesional de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educației naționale și cercetării științifice nr. 5.068/2016
Data: 09.12.2024
Titlu: ORDIN privind aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a admiterii în învățământul profesional de stat
|
|
|
|
|
|
|
|
|